DOKTOR KATA TAK PAYAH OPERATE DAH!

Lepas mama operate sebelah mata hari tu, doktor cek yang sebelah lagi. Doktor kata power dah banyak turun, katarak pun tak perlu operate dah. Sebulan mama konsisten dengan Carotomax tau!


Kakak pun baru try sebotol, silau mata dah kurang. Lebih selesa memandu waktu malam.


Pakcik saya, waktu mula-mula doktor beritahu matanya mula tak sihat, makcik saya hadiahkan Carotomax ni pada pakcik saya. Minggu lepas, pakcik saya yang asalnya tak berapa yakin dengan keberkesanan Carotomax ni, dengan gembiranya jumpa mama. Katanya, power mata dia dah turun, doktor pun kata tak perlu operate katarak juga.



Nampak tak? 

Berapa banyak penjimatan yang ramai orang dapat hanya dengan mengambil Carotomax ni?


Kalau nak dibedah, kanta mata di hospital kerajaan pun mencecah RM600 ke atas. Nak jaga mata lagi, perbelanjaan nak ke hospital lagi. Tu kalau hospital kerajaan, kalau hospital swasta? Mau dekat RM10K dan ke atas kan?


Sebotol Carotomax hanya RM82.15 (termasuk GST). Lagi best, kalau jadi ahli cuma RM135 (Carotomax + keahlian).

Lepas jadi ahli, semua produk pun boleh beli pada harga ahli, di mana-mana sahaja.


Kalau korang perlukan penjagaan mata terhebat, jangan lupa cari saya ya!

Kita guide sampai tak payah pakai cermin mata dah!

CONVERSATION

0 comments: