BERJAYA HAMIL SELEPAS 10 TAHUN MENCUBA

Saya berkahwin tahun 2005, dan hanya dikurniakan cahayamata pada tahun 2010.
Secara jujurnya, saya sangat memahami perasaan mereka yang masih belum dikurniakan zuriat walaupun dah kahwin bertahun-tahun.

Panas telinga tak usah cakap. Kawan-kawan dan sedara mara yang kahwin sama tahun mahupun yang lebih lewat dari kami semuanya dah berderet anak mereka.

Awal-awal orang dok kata merancang.
Lepas tu kata syok honeymoon lagi.
Lepas tu dah start sok sek sok sek (faham-faham je la kan).
Tak kurang ada yang bagi idea suruh kahwin lagi satu, eh!

Tak ada usaha ke?
Ada je, dan Alhamdulillah usaha tersebut membuahkan hasil.
Nanti saya akan ceritakan kisah dan perjuangan saya sepanjang 5 tahun penantian tersebut ya.

Macam Encik Daud ni, dia dan isteri Alhamdulillah merasa juga cahayamata sulung di awal perkahwinan.
Biasalah kan, bila tak ada orang dok tanya.
Bila dah ada sorang, tanya lagi, mana adiknya.
Dah berderet, orang mengata pulak, tak reti merancang ke?

Tapi tu la kan, sebagai ibu bapa, kita pun kesian tengok anak tu sorang-sorang dia je.
Harapan bertukar penantian yang tak pernah jemu.

Jom dengar kisah Encik Daud yang akhirnya menunggu 5 bulan lagi kelahiran anak keduanya selepas 10 tahun menanti.

Assalamualaikum.

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

BILA NAK TAMBAH ANAK?

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Tahukah Anda, PCOS antara punca wanita sukar mendapatkan zuriat?
Baca DI SINI untuk mengetahuinya.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.
.

KONSISTEN DENGAN PRODUK, YAKIN DENGAN ALLAH

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

PRODUK UNTUK KESUBURAN

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

Berminat nak dapatkan set kesuburan Suami Isteri ini?

Klik DI SINI untuk membuat pembelian.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ff0cfed03128175f91fab08064d6b217


ATAU


HUBUNGI SAYA SEKARANG, LINDA ISMAIL
sms | whatsapp 0129401604

DAFTAR KEAHLIAN : KLIK DI SINI

http://sihatdengansaya.blogspot.my/p/belian-online.html


CONVERSATION

0 comments: