Hilangkan jerawat dengan cepat dan selamat

Bulan ni dah macam bulan jerawat!
Ramai betul yang message la, Whatsapp la, risaukan jerawat yang tumbuh dan masak ranum.
Huhu...barulah saya perasan. Sekarang ni dah bulan Oktober, tak lama lagi nak cuti sekolah. Maka ramailah yang nak buat majlis pernikahan, pertunangan dan sebagainya.


Normal ke ada jerawat macam kawah bulan ni?
Sebelum tu, meh kita tengok dulu soalan-soalan yang banyak saya terima semenjak dua menjak ni.

"Kak, saya nak jerawat saya hilang dalam 2 hari, ada tak produk macam tu?
"Jerawat saya busuk kak, semua orang taknak dekat dengan saya"
"Produk XXX tu kan kak, orang kata boleh licin kulit dan putih melepak. Cuma saya perasan dia tak berdaftar la kak, ok ke saya nak beli ye kak?

Haa, ni panduan nak beli set penjagaan muka. TOLONGLAH BACA BETUL-BETUL!
Janganlah kerana nak mengejar kecantikan dalam sekelip mata, kita gadaikan kesihatan kita. Siapa yang susah nanti? Memang merana la seumur hidup.

Kalau setakat kulit tu buruk je tak apa lagi. Cuba bayangkan lepas pakai produk yang tak berdaftar tu, terus kena kanser kulit. Tak ke naya? Nak komplen pun tak guna. Nak minta pampasan pun tak ada siapa nak layan tau!

3 Panduan Beli Set Penjagaan Kulit

* Cari produk yang berdaftar. 

Setidaknya korang boleh mintak penjelasan daripada pihak syarikat tu sekiranya berlaku apa-apa atau kurang serasi dengan muka. Kalau setakat beli entah kat mana-mana, kat produk pun tak bagitau nama company dan tak ada kelulusan, korang nak rujuk kat mana?

* Cari penjual yang bertauliah. 

Janganlah cari penjual yang nak menjual semata-mata. Biarlah dia menjual dengan ilmu. Contoh macam saya ni, kelas penjagaan kulit saya redah gak bawak anak-anak. Biar faham tentang penjagaan kulit yang berlainan jenis. Belajar pun direct dengan beautician yang berdaftar kat Shaklee tu. Fuh, ingat senang-senang ke nak suggest produk kat orang dik, kita tanggung dosa kalau tak amanah tau!

* Cari produk yang selamat dan bebas dari bahan kimia yang merbahaya

Bab ni jangan main-main. Korang tepek-tepek kat muka tu, pernah tak korang belek kandungannya? Pernah tau tak bahaya tentang merkuri, paraben, SLS dan sebagainya? Ke korang tak peduli pun asalkan kulit tu cantik dan putih melepak walaupun terpaksa mengalami pengelupasan bak udang kena bakar? Jangan, jangan buat tak tau. WAJIB ambil tahu lepas ni supaya tak memudaratkan diri tau.

Nah kita share sikit muka kawan-kawan yang konsisten makan Vitamin C Shaklee. Kalau dia top up ESP dan pakai Set Penjagaan Kulit Muka Shaklee ni, Fuhhh!! Confirm lagi gebu gebas tau uols!


Oklah, saya share dulu 3 tips untuk anda semua. Kalau nak tahu lebih lanjut, jangan lupa follow saya di Facebook Pages ataupun nantikan entri terbaru saya ye.

Berminat nak tahu lebih lanjut tentang Set PENJAGAAN KULIT MUKA dan promosi yang sedang berlangsung ni tak?

Klik DI SINI untuk membuat pembelian.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ff0cfed03128175f91fab08064d6b217
ATAU

HUBUNGI SAYA SEKARANG, LINDA ISMAIL
sms | whatsapp 0129401604

DAFTAR KEAHLIAN : KLIK DI SINI


http://sihatdengansaya.blogspot.my/p/belian-online.html
 

CONVERSATION

0 comments: