BLOGLIST NOVEMBER BY AINUL AQMA

Seronok pulak semenjak dua menjak mencari sahabat alam maya ni.
Waktu saya mula berblogging dulu, lebih kurang tahun 2007, ramai jugak sahabat alam maya yang saya agak rapat.

Tapi entah macam mana, selepas masing-masing mula sibuk dengan urusan harian, tak lupa yang menambah keluarga, semuanya mula tak aktif berblogging.

Kalau dulu, sehari saya akan tulis sehingga 4-5 entri. Sekarang, nak tak nak saya mesti wajibkan diri sekurang-kurangnya 1 entri. Kawan-kawan blogger yang dulu-dulu pun nampak gayanya dah ada yang start aktif berblogging semula.

Kali ni saya nak cuba pula join segmen bloglist yang dikendalikan oleh adik comel ni.

Kawan-kawan nak join jugak tak?

Klik pada gambar, dan ikut arahan seterusnya tau.

http://www.ainulaqma.com/2016/10/bloglist-november-by-ainul-aqma.html


Happy blogging :)

CONVERSATION

0 comments: