BERAPA HARGA KESIHATAN ANDA BERBANDING RAWATAN PENYAKIT ANDA?

BERAPA HARGA KESIHATAN ANDA?

Hari ni berpeluang nak buat kira-kira. 
Semenjak dua menjak rajin guna penimbang ni, makin rajin saya tekan calculator.
Dengan harapan jari jemari akan lebih kurus selepas tekan calculator. Haha.

Ok back to the point.
Sehari, kebiasaannya saya akan ambil vitamin asas, of course la my favourite kan!

Kombinasi asas tu yang menariknya boleh digunakan untuk lelaki, wanita, ibu hamil, ibu berpantang, ibu menyusu. 

Secara asasnya, kombinasi tersebut terdiri dari:
• Vitalea x 3 botol
• Sustained Release Vita C x 2 botol
• B Complex x 3 botol
• Ostematrix x 6 botol
• Omega Guard x 4 botol
• ESP x 6 tong

Sekiranya saya bukan ahli, ini yang akan saya belanjakan untuk keseluruhan kombinasi ini. 

1 Tahun : RM2,510
1 Bulan : RM209.25
1 Hari : RM7

Untung sangat kalau jadi ahli, kenapa?
• ahli dapat penjimatan 15-20%
• peluang menjana pendapatan
• peluang mendapat percutian berbayar
• peluang membeli kereta baru
• peluang membina rakan-rakan baru
Ehhh banyak lagi tau!

Rugi ke bayar banyak tu untuk kesihatan kita?

Tak!
Terus terang saya katakan tidak sebab cuba anda tinggal selama sehari je kat hospital dengan penyakit biasa, tak payah yang kritikal pun.
Pastu anda bayar bil hospital.

Sekali rawatan je pun dah lebih dari jumlah panjagaan kesihatan selama setahun tau!
Itu belum campur rawatan susulan, kos yang lain-lain.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang penjagaan kesihatan yang optimum, feel free untuk hubungi saya ya.

Linda

CONVERSATION

0 comments: