Suplemen untuk pelari yang giat bersukan

Sedikit perkongsian dari seorang pelari yang pernah mengalami kecederaan lutut yang hampir berputus asa untuk berlari lagi. Shaklee sebagai asbab kesembuhan untuk memudahkan beliau terus berlari.

"First of all, aku cuma member Herbalife and bukan member Shaklee. But aku consume Shaklee dah lama jugak la since start lari sbb Omega Guard tu adelah best kaki tak cramp bila lari jauh (recommended by friend). Then Jan haritu lulut aku injured sebab lari trail, Feb rest and buat easy run tp still sakit, sedih ingt mcm dh x boleh lari langsung lg 😔 baca kat internet and jumpe Shaklee Joint Health, start consume and lutut beransur baik and aku dah boleh start lari mcm biasa. Last week nervous nk lari HM sebenarnye takut sakit but Alhamdulillah takde sakit at all.  Satisfied aa ngan Shaklee ye dgn izin Allah, insyaaallah boleh sembuh. Yang lain tu ade la sbb lain aku amek tp malas nk citer sini. For Herbalife selain shake meal replacement, aku consume TC makan before lari for energy and NW for my quality sleep. 
So, kalau nak order Shaklee can go to my girlfriend otai Shaklee Lyna Noh and if you want to order Herbalife product, can contact me. Sekian dah mcm blog dah fb aku ni. ✌️ #trueexperience #truetestimonial #shaklee #herbalife"

Kredit kepada : Azza Azmir






CONVERSATION

0 comments: