Cara saya kurus dengan sihat walaupun sedang menyusukan

Kisah saya dengan 2 produk ni jadi waktu saya masih menyusukan anak kedua saya. Ramai yang kata ibu menyusu akan automatik jadi kurus bila menyusukan anak. Pengalaman saya dengan 2 anak tak rasi dengan kenyataan begitu. Maka saya cuba set di bawah.

.

Kesannya

• Hilang 12kg dalam 6 bulan, slow and steady tapi puas hati

• Saiz baju dari XXL kepada M, seronok dapat beli baju secara online tanpa risau tak boleh fit in


.

Senang je.

Lecithin bantu saya bakar lemak-lemak berlebihan dalam badan. Minum air masak banyak untuk mudahkan pembuangan.

.

Lepas tu jangan lupa detox usus kita. Banyak kerak-kerak dan lebihan makanan yang berkumpul,  kesian kat usus sampai susah nak serap nutrisi yang lalu. Bila laluan usus tu dah lancar, dah kuranglah "sampah-sampah" dalam perut dan badan kita.

.

Oh ye!

Kalau penurunan tu cepat, anda akan perasan kulit mula menggeleber kan? Kan?

Pipi melayut.

Lengan boleh buat buaian.

Perut boleh canai macam tebar roti canai!

.

Betul ke betul???

.

Jangan lupa tambah protein dari ESP untuk kesihatan dalaman. Tak lupa, boleh amalkan sapu collagen powder Shaklee untuk tegangkan kulit serta kekalkan keanjalan kulit kepada bentuknya.

.

Mahal?

Taklah! 

Sebotol lecithin dan Herblax boleh tahan hampir 2 bulan.

Sekotak Collagen Powder dan Lecithin ada promosi pulak tu.

Buy 6 free 1.

Atau Beli 2, less 5%.



CONVERSATION

0 comments: