TESTIMONI 028 : PN. YUSNITA MD DERIS


TESTIMONI 028 : PN. YUSNITA MD DERIS

Assalammualaikum.

Nama saya Yusnita Md.Deris.Berumur 39 tahun.Berasal dari Melaka dan menetap Di Cyberjaya.
.

Tahun 2015 adalah tahun ke 5 sebenarnya saya mengenali Shaklee,saya betul-betul konsisten ambil Shaklee pada tahun 2012,bila migraine saya menyerang.Sebelum saya mula dengan Shaklee,saya dah puas makan ubat hospital semua ubat apa sahaja yang doktor bagi saya makan.

Tetapi migraine saya tetap tidak reda.Jika hilang pun..hanya seketika sahaja.

Bermula dengan Shaklee,bila ummi saya merangkap upline saya sekarang memperkenalkan vitamin untuk migraine.iaitu esp dan B complex.Bagi cuba dulu.Ummi kata barang sampai nanti terus minum.

.

Bagaikan magic.....
Barang sampai di tangan saya tidak lengah lagi...membancuh susu esp dan ambil B complex...saya niat jika ia membantu ..pulihkanlah aku........

Kuasa Allah swt.....

Mungkin saya tengah sakit....dan menahan sakit sekian lama.....bila saya minum susu esp dan B complex tu...dua hari saya rasa ringan sangat kepala.Bangun pagi pun senang...bukan apa...masa migraine saya x larat nak angkat kepala.

.

Alhamdulillah
Syukur pada mu Ya Allah...
Sehingga kini saya rasa sangat hebat dengan SHAKLEE.

Sekarang bukan sahaja esp dan B complex.....
Semua antara product Shaklee saya ambil.
Kerana saya tahu Shaklee TERBAIK .
Sekalung terima kasih buat ummi Rozita yang memperkenalkan Shaklee .

Sekian dari saya.

CONVERSATION

0 comments: