SET KESIHATAN KANAK-KANAK

Sebagai seorang ibu, adalah menjadi keutamaan memastikan anak-anak sentiasa sihat dan cergas di samping pembentukan minda yang cerdas.

Saya juga seorang ibu, yang teramat sayangkan anak-anaknya apatah lagi permata hati yang tiga orang hanya hadir dalam hidupnya selepas 5 tahun usia perkahwinan.

Anak sulung saya, Muhammad mempunyai masalah dengan bahagian usus yang tidak terbentuk lengkap ketika di dalam kandungan. Kami hanya mengetahuinya selepas 40 hari beliau dilahirkan. Sesungguhnya sebagai seorang ibu, robek hati saya melihat bayi saya yang masih kecil terpaksa dibius dan dibedah pada usia 3 bulan.

Bodohnya Aku!


Ya Allah, sedihnya bukan kepalang apatah lagi mengenangkan kesilapan saya di awal kelahiranyya.
Alangkah ceteknya ilmu penyusuan dalam dada saya. Mudah saja saya mengatakan susu tiada, dan mengambil langkah mudah dengan meminta pihak hospital memberikan sahaja susu formula yang mana saya anggap biasa berlaku pada mana-mana bayi yang baru dilahirkan. Mujur saya tersedar dan memperbetul kesilapan saya itu dalam tempoh sebulan kelahirannya.
(Baca di sini kisah pahit getir dan rintangan yang saya hadapi dalam menjayakan penyusuan susu badan)

Pemakanan Muhammad adalah dipantau rapi sepanjang 2 tahun umurnya. Pakar kanak-kanak juga mencadangkan bahawa Muhammad boleh diberikan suplemen bagi menampung keperluan nutrisi hariannya selepas Muhammad dibebaskan daripada rawatan.

Jom Tebus Kesilapan Itu


Saya ingin memberikan yang terbaik buat mereka. Mereka cinta hati saya.
Oleh itu, saya juga tak sanggup lihat anak yang masih kecil dibebankan dengan antibiotik dan ubat-ubatan sintetik dari kecil. Langkah seterusnya yang saya lakukan ialah memberikan mereka Set Kesihatan Kanak-Kanak seperti yang disarankan oleh pakar nutrisi.

Alhamdulillah.
Berkat pengambilan secara istiqamah dan dengan izin Allah, anak-anak saya sukar dihinggapi penyakit dan sekiranya ada, jangka masa pemulihan lebih awal daripada biasa.

Apakah Kandungan Set Ini?


Saya berikan MealShake, sebagai sumber multivitamin dan protein tanpa gula tiruan, OmegaGuard minyak ikan yang membantu pembentukan minda anak-anak serta Chewable Vita-C yang membantu meningkatkan imun badan kanak-kanak.
(kredit pic kepada : naturalvitamin2u.blogspot.com)







Mudah-mudahan, sedikit perubahan dan usaha yang saya lakukan hari ini akan memberikan yang terbaik untuk anak-anak saya di masa akan datang.
InsyaAllahh.

Berminat nak tahu lebih lanjut tentang Set Kanak-Kanak atau Set Tingkatkan Imun Badan ni tak?

Klik DI SINI untuk membuat pembelian.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ff0cfed03128175f91fab08064d6b217


ATAU



HUBUNGI SAYA SEKARANG, LINDA ISMAIL
sms | whatsapp 0129401604

DAFTAR KEAHLIAN : KLIK DI SINI
 

http://sihatdengansaya.blogspot.my/p/belian-online.html






CONVERSATION

0 comments: