Breast Pump Freemie, best ke?

Assalamualaikum mommies!

Dah buat stok hari ni? 
Saya sudah! Sambil-sambil update blog, sambil-sambil pumping. Walaupun sekarang bekerja dari rumah, stok wajib ada. 

Langit tak selalunya cerah.
Manalah tahu tiba-tiba kena outstation ke, demam ke, atau ada apa-apa situasi yang tak boleh dielakkan lagi, EBM tu lah jadi penyelamat nanti.

Lil Azalea nak masuk setahun bulan ni. Alhamdulillah, Medela FS dan Medela Harmony yang saya beli 4 tahun lepas dah terlalu banyak berjasa untuk semua anak-anak saya.

Mahal? Waktu nak beli dulu pun saya beli ikut ansuran kutu. Takdelah terasa sangat mahalnya. Untuk new mommies, tak salah jika anda start menabung setiap bulan selama 9 bulan dan invest untuk sesuatu yang lebih bermakna daripada beli yang bukan-bukan.

My sharing today, selain Medela FS, saya akhirnya berjaya cuba Freemie Collection Cup. Bukan Freemie Breast Pump tau! Maksudnya it fits well with any pump! So tak perlu beli FS pun dah ok sekarang ni. Saya cuba Freemie Collection Cup dengan menggunakan Pam Spectra M1, best!

*Walaupun Freemie ada pam sendiri, anda boleh beli collection cup sahaja tanpa beli pamnya.



Ibu-ibu yang selalu ada alasan susah nak buat kerja sambil mengepam, sekarang dah ada solution nya ya! Even a nurse can still pump while taking care of a patient using this Freemie! 

*saya tak jual, jangan cari saya. Ini cuma review saya ye...

Happy pumping!

Nak cuba SET PENYUSUAN untuk bantu lengkapkan penyusuan anda?

Jom ORDER DI SINI!

Set Penyusuan B
Set Penyusuan E
Set Penyusuan Premium

Atau hubungi
Linda
0129401604 / sihatdengansaya@gmail.com

CONVERSATION

4 comments:

Unknown said...

Berapa harga freemie collector tu sis?

Linda said...

Salam Farudzah,

Saya tak pasti pula harganya. Kalau tak silap, dalam lingkungan RM2++ termasuk antibackflow system

SeRRa said...

Salam.. sy ada freemie nk letgo.. rm270 termasuk postage.. bli time preggy dlm bln 4 thn 2016.. pkai br 3x sbb breast xbrape sesuai n susu pon xbrape nk kuar huhu..

Linda said...

SeRRa boleh email saya detail?
saya tolong iklankan dalam group breastfeeding saya