Perbandingan Lecithin Shaklee dengan Jenama XXX

Ada seorang pelanggan yang guna satu jenama suplemen ni.
Dia nak beli Alfalfa dengan saya, dan tanya samada boleh gandingkan dengan produk tersebut.

Tetapi Lecithin dari jenama XXX ni dalam bentuk tablets, bukan softgel.
Serta kandungannya pun tak sama, maka tak adil sekiranya saya bandingkan epal dengan limau, ye tak?

Maka, yang dapat saya bantu di sini hanyalah sekadar perbandingan dan tiada keputusan mengatakan yang mana lebih bagus.


Lecithin Shaklee vs XXX Lecithin-E  
Kategori
Shaklee Lecithin
XXX Lecithin-E
Kandungan Nutrisi
518mg Lecithin
80mg kolin
48mg inositol
150mg Lecithin
20.6mg Vitamin E (25 I.U.)
Harga
(Bukan Ahli)
RM52.50 (180 softgels)
RM80 (150 tablets)
RM130 (270 tablets)
Cadangan Aturan Makan
4-6 biji sehari

2 biji sehari

Anggaran Penggunaan
45-60 hari
75 hari (150 tablets)
135 hari (270 tablets)


Saya tak komen, Lecithin Shaklee paling bagus, atau jenama XXX lebih bagus.
Saya cuma buat perbandingan.
Perbandingan tentang harga suplemen mana yang lebih murah.
--> Anda buat keputusan sendiri...
Perbandingan tentang suplemen mana lebih bagus?
--> Anda tengok kandungan suplemen dan buat keputusan sendiri...

Kenapa saya tak buat perbandingan ini dengan produk dari jenama lain?
Kebanyakan Lecithin yang dijual secara pukal di pasaran adalah bersifat sintetik atau semi sintetik.
Namun kedua-dua produk di atas masing-masing menggunakan produk organik dan semulajadi.
Yang paling penting, saya buat perbandingan ini pada asasnya diminta oleh pelanggan sendiri.

Apa kelebihan Lecithin ni sampai selalu sangat habis stok di pasaran?
Boleh lihat di sini untuk bacaan lanjut dan menggemparkan.

Alhamdulillah, pelanggan saya pun dah beli Alfalfa dengan saya, dan terus jadi ahli seumur hidup hanya dengan RM75 sahaja.

Nak jadi ahli?
Nak menikmati harga ahli yang super duper special?
Nak join group kami yang beri konsultasi serta panduan secara percuma?

Jom!
Mulakan tindakan anda dengan menghubungi saya sekarang.

Linda
0129401604
fb.com/SihatDenganSaya



CONVERSATION

0 comments: