Saya, Mama dan Shaklee...40 tahun dah kome!

Musim Haji tiba lagi.

Teringat tahun 2010 waktu mama saya pergi menunaikan haji...
Waktu tu, dia ada masalah sendi dan sakit lutut. Macam-macam suplemen yang dia cuba, dan seboleh-bolehnya nak elakkan daripada kena bedah sebab kesan jangka panjang tak begitu memberansangkan kalau dibedah.

Dari Suplemen A hingga suplemen Z. Waktu tu saya pun belum kenal Shaklee. Alhamdulillah dipertemukan dengan sejenis suplemen yang juga dijual oleh doktor di klinik yang terletak dalam radius 20m dari cawangan Shaklee.
Harga untuk sebulan bersamaan dengan RM400. Gaji saya taklah seberapa sangat tapi demi mama saya, saya cuba juga usahakan untuk biaya harga suplemen untuk sendi tersebut.

Selepas dipertemukan dengan Shaklee, Alhamdulillah... Set paling murah, tapi paling efektif untuk bantu mama yang perlukan hormon tambahan kerana dah pernah dibuang rahim, bagaimanapun tiada masalah jantung, darah tinggi dan kencing manis. Cuma yang merunsingkan dia adalah sakit-sakit sendidan tanda-tanda osteoporosis, mungkin sebab dah terlalu banyak menjalani pembedahan waktu muda dulu.

Mama memang sangat berdisiplin dari segi pengambilan suplemen. Mama juga memang makan suplemen Shaklee semenjak 40 tahun yang lalu cuma terhenti seketika akibat kekangan kewangan dan kesukaran mendapatkan bekalan ketika itu.

Sekarang, mama merupakan testimoni bergerak saya. Mama akan baca buku Shaklee dan minta saya belikan suplemen tersebut dan dia sendiri akan rasakan perubahan pada dirinya sendiri. Saya pun begitu juga. Sebab itu saya berani menceburkan diri dan menjadi pengedar sah Shaklee, kerana saya yakin dengan keberkesanannya selagi kita patuh dan disiplin dari segi aturan makanan suplemen tersebut.

Kalau anda pun nak cuba, dan ada masalah kewangan...jangan risau, kami akan bantu anda untuk dapatkan kesihatan yang anda inginkan!

Hubungi saya seperti yang berikut:
♥ Linda Ismail (866459)
♥ tel|sms|whatsapp|viber 012-9401604
♥ email sihatdengansaya@gmail.com
♥ blog sihatdengansaya.blogspot.com
♥ fanpage http://www.facebook.com/SihatDenganSaya





CONVERSATION

0 comments: